Tuesday, July 19, 2011

TJUGiO.

IMG_3174
16907
IMG_5794
Har inte direkt något mer att säga än att det är lika många dar kvar till USA't som alla mina fingrar och tår, det regnar ute och att vi levde livet i Halmstad.

FAKTUM, jag har upptäckt eller kommit på den senaste veckan :
-jag är duktig på att bränna pengar på fika.
- Man blir seg i huvudet av att vakna klockan 15.36
- det verkar som att jag har glömt bort hur man använder vänster hjärnhalva.
- Min granne har skaffat en pool, vilken hon har placerat så att vi får en ypperligt bra utsikten över den från vårat köksbord.
- detta har lett till att jag har tappat aptiten på mat.
-Småland består av skog, granskog. och att åka tåg genom det grönavimlet ger lysande förutsättningar för dagdrömmerier.
- Min syster kom in på den smått humoristiska högskolekursen: gotiska berättelser och annan fasaväckande litteratur.
-
mysig på italienska heter accogliente och så ska mitt och Lovis café i l'Italia heta.
- den här låten, LEAVING BLUES med BOMBAY BICYCLE CLUB, den är farlig att lyssna på:

1 comment: