Friday, August 26, 2011

Amerikanska donken.

USA 376
USA 371
vi hoppade in i den gula skolbussen.
spelade två matcher (vann en, förlorade en)
Åkte hem i den gula skolbussen.
och åt på donken. (o jag va glupsk, som ni kan se på första bilden)
Amerikanska Mcdonalds är pretty much the same som svenska.
  skillnaden:
- dom har ett flertal mer smoothies och milkshakes.
- man kan välja hur många hamburgar skivor man vill ha i sin hamburgare.
- dom har inte dom awesome "köp fyra kaffe, få den femte gratis" lapparna på kaffekopparna.
Jag kan också tillägga att jag gymmade idag.
Eftersom min amerikanska familj är medlemmar i ett gym får jag gratis medlemskap och får gymma hur mycket ja vill.
Så imorgon
ska vi gymma. sen
gå på skolans första football game! (jag är fett taggad.)

PEACE OUt.

No comments:

Post a Comment