Wednesday, August 31, 2011

Skolstart imorgon. (o kurser ja ska läsa.)

USA 405
Min och Jazz (som vi kallar Jasmine) plan löd:
gå upp vid tio, gå till gymmet vid elva, ha volleyboll träning vid halv fyra.
men då vi vaknade vid 11 båda två,    sket vi i gymmet.
"det får räcka med bara volleyboll idag" tänkte vi.

Anyway, imorgon börjar alltså skolan.
jag har inte riktigt fått ordning på mitt schema än men mitt schema kommer troligen se ut ungefär
såhär:
US history
2d foundation/drawing painting
oral and written communication  (man skriver texter och håller tal)
study hall
Lunch
Survey of litterature  (man läser massvis med amerikanska klassiker)
American Gov.
French 1
Spanish 1

och så kommer alltså mina dagar se ut, varje dag fram till jul. (sen läser jag massa andra kurser nästa termin)
för här har man samma schema varje dag.
till allas stora glädje, kan vi se att jag inte har någon matte.


den slutgiltliga frågan:Är jag nervös inför skolan?
nä. inte direkt. (tummen upp)

No comments:

Post a Comment