Monday, November 28, 2011

Ny header i mitt head.



Fem faktan om mitt liv. (av Kajsa Contilla)
1. Min nya favorit film är breakfast at Tiffany's.
2. Jag har köpt mig en ny filt.
3. Min senaste konsumtion har lett till att min säng är otroligt varm o mysig och jag kommer ha mycket svårt
 att hålla mig från att inviga nästa vecka i sängen.
4. Den amerikanska veckan börjar på söndagen. Jag håller mig tydligen fortfarande till den europiska veckan.
5. L'et på mitt tangentbord är busig och vresig. Det verkar medvetet ha segat ner sig så att varje gång jag vill skriva bokstaven L behöver jag använda alla mina nya basketball arm muskler. (jag gjorde en långsökt relation till att ordet Livet börjar på L och att ibland så behöver man kämpa för att leva livet. Men sen tänkte jag att det var en tanke för en människa i ett deppresivt stadium, så jag stoppade den tanken långt ner i en ficka i en bakre del av min hjärna så att när (om) jag kommer till det stadiumet kan jag ta upp den tanken ur fickan, väckla ut den likt en lapp, läsa den, och sedan
 vända ryggen till det stadiumet, igen.)

Jo, ni ser rätt.
Jag skaffade mig en ny header.

1 comment: