Saturday, October 29, 2011

Blandade bilder (och små texter) från min senaste tid.

USA 1445
USA 1450
USA 1461
USA 1469
USA 1480
USA 1422
USA 1419
USA 1435
USA 1437
powderpuffi
USA 1415
Så jag har ju missat att blogga om min senaste månad.
Men jagt kan likaväl säga     att jag missade att blogga om homecoming
för det var vell vad min senaste månad bestod av, i princip.
Homecoming är      stort.
Homecoming veckan heter spiritweek. och varje dag klär man ut sig efter ett tema.
Våra teman var: dynamic duo, farmerday, Aliminium folie dag o spiritday (skolans-färger-dag).
Så vi klädde ut oss.
Jag skaffade ett par ultra awesome buzzlightyear vingar som blinkade och lät och vecklade in och ut sig,
av sig självt.
Jag va på court, åkte i en parad och vinkade lika fint som kungen och drottningen.
Och jag dansade, på amerikanskt vis.
  o här är en hemlis: amerikanare kan inte dansa.
vad dom kan göra är: vick vick vick fram o tillbaka. sen tillbaka o fram igen.
 de va homecoming och på onsdag väntar nya äventyr i


 TEXAS. (baby)

No comments:

Post a Comment