Tuesday, November 8, 2011

Texas del 1.

Förhandsgranska fil
Förhandsgranska fil
Förhandsgranska fil
Förhandsgranska fil
Jag skriver det har i skolan.
Och eftersom det engelska alfabetet inte har vara fina bokstaver med prickar o ringar over, far ni klara er utan dem. For idag.

Jo vi akte till San  Antonio, Texas.
Jag fick se min forsta skyscraper-stad.
 det va riktigt fint.
Jag liksom hor hemma i storstader. Blodet cirkulerar en aning battre nar
jag befinner mig bland hoga hus, fulla gator o trafik.
Har kommer en lista pa ord som sammanfattar min resa:
     hoga hus.
     trafik.
     Mexicanare.
     Hispanics.
     Mexikansk mat.
     Stek.
     Mat,
     Mat,
     Mat,
     Mat,
     Kryddig mat.
     Shopping.
     Mexikanska marknaden.
     Mexikanska kvarter.
     The riverwalk.
     Jazz.
     Glass,
     Kaffe.
     Mat.
     The Alamo.
     The hard Rock cafe.
     Turist Trolley.
     Gammla fort/ kloster.
     Roligheter.
     Lyckligheter.

No comments:

Post a Comment